Complexul cultural Sfântul Nicolae – Matrice Spirituală a Bacăului
  • Română
  • Italiano
  • Français
  • English
  • Deutsch
  • Ruinele Turnului Locuinta
  • Ruinele Vechii Biserici
  • Biserica Sf. Nicolae
  • Biserica Precista
  • Vivariu
  • Ruinele Casei Domnesti

Proiectul ”Complexul Cultural Sf. Nicolae – matrice spirituală a Bacăului” este implementat de Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Bacău şi este realizat cu sprijinul financiar al Uniunii Europene prin intermediul Programului Operaţional RegionalAxa prioritară 5 Dezvoltare Durabilă şi Promovarea Turismului, Domeniul de Intervenţie 5.3. – Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică.

Prin proiect se urmăreşte promovarea produsului turistic Complexul Cultural Sfântul Nicolae şi a produsului turistic Ansamblul Curţii Domneşti din Bacău. Aceste produse sunt compuse din următoarele obiective turistice:
Complexul Sfântul Nicolae
- Biserica Sf. Nicolae
- Ruinele fostei biserici Sf. Nicolae
-Fosta Şcoală de fete nr. 2 – Vivariul
Ansamblul Curţii Domneşti din Bacău
-  Biserica Precista
-  Ruinele Curţii Domneşti
-  Ruinele Turnului Locuinţă (de apărare)

Municipiul Bacău a promovat Complexul Cultural Sfântul Nicolae la Târgul de Turism al României în perioada 17-20 noiembrie 2016

 Agenţia de Dezvoltare Locală Bacău a participat la Târgului de Turism al României de la Bucureşti, în perioada 17-20 noiembrie 2016 ca urmare a invitaţiei Serviciului Public Judeţean pentru Promovarea Turismului şi Coordonarea Activităţii de Salvamont Bacău, în calitate de organizator al standului judeţului Bacău. Acest eveniment s-a derulat în perioada de sustenabilitate a proiectului „Complexul Cultural Sfântul Nicolae–Matrice Spirituală a Bacăului”, nr. de referinţă SMIS 21421. A fost asigurată prezenţa la standul judeţului Bacău, din cadrul Târgului de Turism al României, cu materiale promoţionale, roll-up şi filmul de prezentare a obiectivelor turistice din cadrul proiectului care a rulat pe ecrane, pe toată perioada târgului.

Activităţi desfăşurate:

  • prezentarea proiectului „Complexul Cultural Sfântul Nicolae–Matrice Spirituală a Bacăului”;

  • prezentarea celor două obiective turistice din cadrul proiectului;

  • oferirea de informaţii şi despre alte obiective turistice prezentate în materialele promoţionale oferite la stand.

Materiale distribuite:

Pliante cu obiectivele turistice reprezentative din municipiul Bacău (300 buc), broşura de prezentare (50 buc) şi DVD-uri cu filmul de prezentare (100 buc)

Pe toată perioada târgului a fost expus panoul roll-up şi a rulat filmul de prezentare a proiectului. Standul a fost vizitat de peste 1500 de persoane.

Târgul Regional de turism “Vacanța”, Bacău 20-22 martie 2015

În perioada 20-22 martie 2015 s-a desfășurat la Centrul de Afaceri și Expozițional Bacău prima ediție a Târgului regional de turism “Vacanța”. Organizatori au fost S.C. Centrul de Afaceri și Expozițional Bacău S.A. și Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT).

U.A.T. Municipiul Bacău a avut un stand propriu prin care au fost promovate Municipiul Bacău şi cele două proiecte finanțate de Uniunea Europeană prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, în cadrul axei prioritare 5 „Dezvoltare durabilă şi promovarea turismului”, Domeniul major de intervenţie 5.3 „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică”: “Complexul Cultural Sfântul Nicolae–Matrice Spirituală a Bacăului” cod SMIS 21421 și „Dezvoltarea şi consolidarea turismului în Municipiul Bacău prin promovarea oportunităţilor locale“, cod SMIS 19357.

La stand a au fost montate următoarele materiale promoționale:

  • un banner prin care sunt promovate cele mai importante obiective turistice din Municipiul Bacău;
  • un banner și un roll-up realizate în cadrul proiectului „Dezvoltarea şi consolidarea turismului în Municipiul Bacău prin promovarea oportunităţilor locale“, cod SMIS 19357 prin care este promovat Aria de Protecţie Specială Avifaunistică (APSA) Lacul Bacău II;
  • un banner și un roll-up realizate în cadrul proiectului “Complexul Cultural Sfântul Nicolae–Matrice Spirituală a Bacăului” cod SMIS 21421 prin care sunt promovate Biserica Sf. Nicolae şi Ansamblul Curţii Domneşti;
  • s-a montat un televizor cu ecran mare (plasmă) pe care au rulat cele două filme realizate în cadrul proiectelor mai sus menționate (SMIS 21421 și SMIS 19357).

În cele trei zile ale târgului au fost distribuite materiale promoţionale pentru proiectul “Complexul Cultural Sfântul Nicolae–Matrice Spirituală a Bacăului” conţinând fiecare: o broşură, un album foto, un DVD cu filmul de prezentare, pliante şi o hartă cu cele şase obiective promovate în proiect: biserica “Sfântul Nicolae”, ruinele vechii biserici ortodoxe, Vivariul, biserica “Precista”, Ruinele vechii Casei Domneşti şi Ruinele Turnului locuinţă (de apărare) și seturi de materiale promoţionale pentru proiectul „Dezvoltarea şi consolidarea turismului în Municipiul Bacău prin promovarea oportunităţilor locale“ conținând fiecare: un pliant, o hartă, un album foto, o mapă, un DVD cu filmul de prezentare.în perioada de desfășurare a târgului s-au realizat fotografii.

Estimăm că standul Municipiului Bacău a fost vizitat de circa 2000 de vizitatori.

Biserica Sf. Nicolae și Ansamblul Curții Domnești, promovate la Târgul de Turism al României, ediţia de toamnă 2014

În perioada 13-16 noiembrie 2014 a avut loc la București, în incinta Centrului Expozițional Romexpo, Târgul de Turism al României, ediţia de toamnă 2014.

Municipiul Bacău a fost prezent la acest eveniment în baza acordului de parteneriat încheiat între Agenția de Dezvoltare Locală Bacău și Serviciul Public Județean pentru Promovarea Turismului și Coordonarea Activității de Salvamont Bacău, contribuind la un stand comun al Judeţului Bacău. S-a realizat promovarea Municipiului Bacău în cadrul Târgului de Turism al României, în perioada de sustenabilitate a două dintre proiectele finanțate de Uniunea Europeană prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, axa prioritară 5 „Dezvoltare durabilă şi promovarea turismului”, Domeniul major de intervenţie 5.3 „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică”: “Complexul Cultural Sfântul Nicolae–Matrice Spirituală a Bacăului” cod SMIS 21421 și „Dezvoltarea şi consolidarea turismului în Municipiul Bacău prin promovarea oportunităţilor locale“, cod SMIS 19357.

În cele trei zile ale târgului au fost distribuite 25 seturi de materiale promoţionale pentru proiectul “Complexul Cultural Sfântul Nicolae–Matrice Spirituală a Bacăului” conţinând fiecare: o broşură, un album foto, un DVD cu filmul de prezentare, pliante şi o hartă cu cele şase obiective promovate în proiect: biserica “Sfântul Nicolae”, ruinele vechii biserici ortodoxe, Vivariul, biserica “Precista”, Ruinele vechii Casei Domneşti şi Ruinele Turnului locuinţă (de apărare) și 100 seturi de materiale promoţionale pentru proiectul „Dezvoltarea şi consolidarea turismului în Municipiul Bacău prin promovarea oportunităţilor locale“ conținând fiecare: un pliant, o hartă, un album foto, o mapă, un DVD cu filmul de prezentare.

De asemenea pe ecranul televizorului montat în incinta standului au rulat cele două filme realizate în cadrul proiectelor mai sus menționate (SMIS 21421 și SMIS 19357).

Conform estimărilor, standul Județului Bacău a fost vizitat de cca. 3000 de persoane.

Municipiul Bacău participă la Târgul Regional de Turism “Vacanța”, Bacău 7-9 martie 2014

În perioada 7-9 martie 2014 s-a desfășurat la Centrul de Afaceri și Expozițional Bacău prima ediție a Târgului Regional de Turism “Vacanța”. Organizatori au fost S.C. Centrul de Afaceri și Expozițional Bacău S.A. și Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România (ANAT). U.A.T. Municipiul Bacău a avut un stand propriu prin care au fost promovate Municipiul Bacău şi cele două proiecte finanțate de Uniunea Europeană prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, în cadrul axei prioritare 5 „Dezvoltare durabilă şi promovarea turismului”, Domeniul major de intervenţie 5.3 „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică”: “Complexul Cultural Sfântul Nicolae–Matrice Spirituală a Bacăului” cod SMIS 21421 și „Dezvoltarea şi consolidarea turismului în Municipiul Bacău prin promovarea oportunităţilor locale“, cod SMIS 19357.

La stand au fost montate următoarele materiale promoționale:

• un banner prin care sunt promovate cele mai importante obiective turistice din Municipiul Bacău;
• un banner și un roll-up realizate în cadrul proiectului „Dezvoltarea şi consolidarea turismului în Municipiul Bacău prin promovarea oportunităţilor locale“, cod SMIS 19357 prin care este promovat Aria de Protecţie Specială Avifaunistică (APSA) Lacul Bacău ;
• un banner și un roll-up realizate în cadrul proiectului “Complexul Cultural Sfântul Nicolae–Matrice Spirituală a Bacăului” cod SMIS 21421 prin care sunt promovate Biserica Sf. Nicolae şi Ansamblul Curţii Domneşti;
• s-a montat un televizor cu ecran mare (plasmă) pe care au rulat cele două filme realizate în cadrul proiectelor mai sus menționate (SMIS 21421 și SMIS 19357).
În cele trei zile ale târgului au fost distribuite materiale promoţionale pentru proiectul “Complexul Cultural Sfântul Nicolae–Matrice Spirituală a Bacăului” conţinând fiecare: o broşură, un album foto, un DVD cu filmul de prezentare, pliante şi o hartă cu cele şase obiective promovate în proiect: biserica “Sfântul Nicolae”, ruinele vechii biserici ortodoxe, Vivariul, biserica “Precista”, Ruinele vechii Casei Domneşti şi Ruinele Turnului locuinţă (de apărare) și seturi de materiale promoţionale pentru proiectul „Dezvoltarea şi consolidarea turismului în Municipiul Bacău prin promovarea oportunităţilor locale“ conținând fiecare: un pliant, o hartă, un album foto, o mapă, un DVD cu filmul de prezentare.
De asemenea pe perioada de desfășurare a târgului s-au realizat fotografii. Estimăm că standul Municipiului Bacău a fost vizitat de circa 2000 de vizitatori.

METEO municipiul Bacău
Nu s-au gasit date pentru Bacău (Romania)
Biserica Precista 5 fosta svoala de fete actualul vivariu 1